slide show

När glöden...

.....kommit tillbaka - lycka!
 
Landat in i sägnen och summerar en bra dag!
Jobb, utvecklingssamtal med T, laga mat, äta och vidare till ett svettigt gympa pass...NU hemma och full av energi!
Lite trist att ha så mycket energi nu, men ja ja :)
 
Slö tittar lite på "I huvudet på Gunde Svan", hörde precis ett uttryck där som satt som en knytnävesslag i magen -
"There is no shortcut to success"
Men så sant! 
Vad du än vill och vad du än önskar dig kan du få/uppleva om du riktigt gärna vill och är beredd att "go all the way".
För att peppa mig lite extra så köpte jag lite nya träningkläder. Det var evigheter sen jag köpte nytt, så det var på tiden!
Mina första kläder från Stronger.se invigdes idag men absolut inte de sista!
Love them!
Dessa ....
 
Funderar redan på svarta med leoprint;)
 
Bilderna idag är lånade från Stonger.se
Kram
A

Kom ihåg mig?