slide show

Detta med....

....telefoner.
- Sponsrat inlägg -
Som jag har berättat om så har jag behövt rensa en hel del senast tiden då jag "blivit av med" inte ett förråd utan två till förmån för mina barns nya rum.
Inser ju att man (läs jag) samlar på mig alldeles för mycket.
Hittade allt möjligt och bland annat gamla mobiltelefoner!
Jisses det har hänt en del!!
 
Min första telefon var en Nokia, å vad jag var stolt över min första mobiltelefon:) Jag kunde byta skal, och jag valde ett gult. Wow tyckte min telefon var så läcker!
Just denna telefon fanns inte med när jag rensade då den blev stulen på sommarkväll i Västervik 97-98...
Kommer fortfarande ihåg när jag ringde polisen och anmälde stölden och kvinnan frågade efter sort och utseende...
"Jaha den var gul jag du kan ju tänka på att inte ha en telefon som sticker ut nästa gång!".
Hoppsan!
Just friheten jag kände med min första mobiltelefon var nog det bästa. Jag drev då mitt första företag, en hudvårdsalong men jobbade även extra på 3 andra ställen. Så att kunna bli nådd gjorde ju att jag kunde hålla mig flytande och tillgänglig.
Att det sen kostade mera att ringa till mobiler var ju lite tokigt. Kommer även ihåg att jag hade sms kontakt med en viss person (ler) och tänkte väl inte riktigt på att sms inte ingick i abonemanget....UPS! När telefonräkningen kom:)
Skönt att det har hänt en förändring idag. Mina tjejer använder sms tokmycket och kära mor skulle nog bli bankkrutt om de inte ingick :)
Upplever nog att täckningen var mycket bra med min Nokia 5110.I övrigt så var just tillgängligheten som jag minns bäst, att det öppnade nya dörrar.
 
Min mamma har alltid ärvt mina telefoner. Min mamma är så otroligt värdefull för mig och det skulle känns så fantastiskt att kunna få ge henne en sprillans nya Iphone 7!
Hon ställer alltid upp för mig och min familj, stötta och peppar, lagar mat och läser läxor med barnen, lär mig saker (forfarande) utan min mamma skulle jag vara halv! Hon är min bästa vän som jag älskar högt!
Jag tycker det minsann är dags för henne att få en ny telefon!
Så i samarbete med Themobilestore.se så vill jag nominera min älskade mamma till möjligheten att vinna just en Iphone 7!
Måste även tipsa om deras breda utbud av mobiler och tillbehör en klar julklapps favorit butik!
Personligen gillar jag denna, eftersom jag nästan alltid lyssnar på musik och tycker denna högtalare var fin så den åker upp på min önskelista direkt *ler*
 
Detta inlägg är ett samarbete med Themobilestore.se

Kom ihåg mig?