slide show

Dagarna...

....som flyter på!
Idag är det lite kallare i luften här hos oss.
Igår norpade jag åt mig lite tid i solstolen, superskönt, älskar verkligen att sola!
Men med åldern så fixar jag inte lika länge längre, vilket inte gör något.
Smörjde in mig rejält och undvek att bränna mig, tumme upp på det:)
 
Idag har jag lite småpyssel på dagen, betala faktura, leverar produkter, boka service tid för bilen och förbereda inför kvällens jobb. Har hunnit med en pw med min vove oxå. 
Ikväll kommer jag finnas på plats på tjejkvällen på Holmströms bil i Vimmerby, ses vi kanske?
Gillar verkligen att jag kan designa min dag, det passar mig alldeles utmärkt!
Älskar även att hinna med livet, du vet se hur allt växer, finnas hemma när barnen kommer från skolan, hinna prata med mannen och bara vara! Det är verkligen här och nu som livet är!
Försökte fånga vårt vackra körsbärsträd, det blommar så fint och bina surrar frenetiskt !
 
 
 
Kramkram
Ekenäsliv

Heeeeej söta du <3
Tack snälla för din fina kommentar som gick rakt in i mitt hjärta <3
Livet är lite av en berg-och-dalbana, men jag måste få de där dalarna att inte bli så jobbiga... Hoppas jag ska få bra samtalshjälp med det.
Underbart at njuta av den tiden vi har nu!
Kramar Anna


Kom ihåg mig?