slide show

Men hej....

.... I am alive =)
Vet inte riktigt vart jag ska börja för mycket har hänt sedan senast inlägget....
Jag har sagt upp mig (!) och jag har gjort något som jag lääääänge velat göra ( berättar om det när jag känner mig mogen).
Nå det var ju endast 2 saker....men för mig stora livsomfattande saker.
Att säga upp mig är något jag tidigare har gjort men skillnaden denna gång är att jag slutar utan att veta vart vägen bär. Eller ja lite vet jag....jag kommer att börja jobba i vårt familjeföretag samt fortsätta med min fristånde Mary Kay verksamhet. 
Jag går från en "säker" framtid ( om nu ett fast jobb är en säker framtid?) till livet som egen företagare igen. 
Visst är det ovisst, främst ekonomiskt, men WOW vilken frihet!!! Lön i alla ära men frihet är något som är oerhört viktigt för mig. Att kunna designa mitt arbete efter mitt och min familjsliv, det är värt så otroligt mycket mera än pengar i lönekuveret! Att göra karriär är inget jag längre strävar efter, men att få ett rikt och harmoniskt liv det är min mission!
Jag bestämmer hur mycket jag ska tjäna ( inga mera lönesamtal ), när jag ska jobba och när jag ska vara ledig (inte behöva fråga om lov, jag bestämmer), vart jag ska jobba och med vem( hemma framför datorn osminkad i myskläder eller dressad och sminkad på affärsmöten). Det känns som det är nu på riktigt mitt liv börjar!!
Känns som jag levt i ett vakum och det är nu livet börjar. 
Jag har varit egen företagare tidigare så det är inget som skrämmer mig. Skillnaden då mot nu är att jag tidigare hela tiden ville försäkra mig om en bakväg, jag hade alltid ett eller flera extra jobb på g. Ifall ifall mitt företag skulle gå dåligt.
Nu vet jag att det är endast jag som påverkar min framtid och mitt företag! 
Nu börjar en ny era och jag tänkte ta med er in i min nya framtid. Flera förändringar ligger under ytan och kommer succesivt att poppa upp, häng med vett já=)
 
 
Kram
A
 
Ekenäsliv

WOW!!
GRATTIS till dig! Så härligt att du vågar, go for it!!
O tack för dina värmande ord <3
Kramar Anna

Emely

Vad kul! Jag har länge funderat på eget och har väl egentligen kvar tankarna. Jag söker också friheten och att få göra som jag vill. Allt hänger på mig. Visst, lite skrämmande är det ju men friheten väger upp. Jag hoppas tiden kommer för mig med en dag :)

Mammsen

Lycka till med det nya.


Kom ihåg mig?