slide show

En dag....

....ett liv. Där jag själv bestämmer hur det ska se ut!
Var på en föreläsning förra veckan med Torkild Sköld, superbra! Har du varit på någon av hans föreläsningar?
Om inte så gå! Du kommer inte ångra dig om du vill lyfta dig, stärka dig och få lite klarhet i tankarna.
 
Jag har som bekant gjort ett par förändringar i mitt liv.....och oj oj så bra allt är! Varför väntade jag? 
Jag jämför mig inte med någon, för vet du, jag kan bara se det yttre hos mina medmänniskor och jag känner inte deras liv, deras utmaningar. Så hur jag än försöker så kommer jag alltid komma till korta!
Alla kommer inte att förstå mina livsval,alla kommer inte tycka som jag...men vet du så länge jag gillar mig själv och väljer själv, så länge har jag valt rätt=)
 
Imorgon blir det jobb, inget tungt alls, att jobba en söndag är inga problem för jag bestämmer själv när jag jobb och vart. 
Nästa vecka har mina barn sportlov, som så många andra i vårt land, vi har inga direkta planer. Onsdag och torsdag är vikta till familjen, onsdag blir det bla bio och shopping, torsdag får vi se vad vi hittar på. Resten av veckan blir det jobb. Hur ska du göra? Jobbar du? Kanske har du sportlov med? Do tell!
 
 
 
Kram
A

Kom ihåg mig?