slide show

Det härliga....

....ljuset har återvänt!
En känsla av lycka och glädje sprider sig i min kropp i takt med att solens strålar letar sig in genom mina förvisso smutsiga fönster.
Allt blir liksom lite lättare när solen är med och kvällarna blir ljusare. Kan inte låta bli att sitta drömmande på trappan i solen om så om än för bara en liten stund och drömma om sommaren.
När jag kan smita ut men dagens första kopp kaffe och vända ansiktet mot solen en tidig sommarmorgon. Det ända som hörs är friden och en och annan fågel=)
Men låt oss inte hasta iväg, tiden fram till sommaren är ack så ljuvlig den med!
 
 
Kram
A
Ekenäsliv

Ja, nu finns det hopp om det igen;-)
Alltså, jag gillar inte januari-februari så värst... Det är mörkt o trist... Men nu när ljuset tittar fram o man hör fågelsång så känns det som att energin vaknar lite igen:)
Ha en fin tisdag!
Kram Anna
PS: hur går det på nya jobbet?


Kom ihåg mig?