slide show

Vox hotell....

.....där bodde vi inatt!
 
Hellojsan i regnovädret! Plötsligt blev det höst och vindarna blåser på tvären och regnar gör det sidleds....Men citerar min man " det är bara 9 månader kvar sen är det vår igen!". Han kan han:)
Bildern är från mobilen....och de vill inte som jag så tyvärr så får du luta huvudet istället :)
 
 
Vi har alltså varit på Profilmässa i Jönköping, mannen och jag. Trevlig men ganska liten mässa, en hel det "same old same old" men en del nya fräscha grejer fanns allt!
Ser framemot en intensiv och roligt höst införsäljning!
 
Förkylningen som kom lurandes igår finns kvar men lite status que där...för hängig för att träna och för pigg för att ligga i sängen om du förstår....
 
På tal om att ligga i sägen! Hotellet Vox som vi bodde på inatt, var....speciellt! Fint, läckert men det rum vi bodde i var i källaren utan fönster ( vilket vi iof visste) men oj oj så litet det var! 120 cm säng till oss 2, ta med i beräkningen att min man är 1,90m lång och välbyggd. Bjuder på lite bilder så kanske du kan känna känslan....
 
Imorgon bär det av till Kalmar för jobb för min del!
Men snart mcyket snart blir det ERNST!!
 
Kram
A

Kom ihåg mig?