slide show

Vår förlovningsdag....

.....var ju ett tag sen, precis som mitt senaste inlägg.
 
Nu var det faktiskt vår kontakt med cyperspace som tillfälligt slutade fungera, extra charmigt plus för oss lantisar!
 
Ni som hängt med vet att jag och min man firade 10-årig bröllopsdag för inte så länge sen. Men hur gick det till när han friade?
Bilder i dagens inlägg kommer från "förr"...
 
 
Jag har aldrig drömt om att stå brud, till skillnad mot kanske många andra tjejer så har jag alltid tänkt att ja blir det så blir det. Van att stå på egna ben liksom....
Så en kall januaridag när vi bokat hotell i Linköping ( hotellövernattningen hade inget med frieriet att göra) föreslår min man att vi ska gå ut på middag, tänker jag inte mer på det.
Att han sen är petig med restaurang gör mig nästan lite sur, "spelar väl ingen roll tänker jag". Efter ett par turer hamnar vi på Harrys framför storbildstv med fotboll. Nöjd man tänker jag! 
Han däremot skruvar på sig och vill hem till hotellet, direkt när vi ätit klart....
På hotell blir han lite nervös och ber mig sitta ner...jag har fortfarande ingen aning....Så kommer då frågan,
"Vill du gifta dig med mig?" Va tänker jag???? 
Mitt svar? Skämtar du? " Nä, vill du gifta dig med mig?" Mitt svar? Menar du allvar?
"Men ja! Vill du gifta dig med mig? " Mitt svar? JAAAA!
 
Trög fattad brud va? Till saken hör att jag är otroligt lättlurad och min man gillar att driva med just detta faktum...
Han hade visst planerat fria på restaurangen men kände sig obekväm mitt framför tvn....Aha liksom:)
Men allt har gått hur fint som helst, 10,5 år senare är vi fortfarande gifta!
Våra ringar designade vi själva men om jag fått välja idag hade jag nog valt denna, från www.vanbruun.com
 
Inlägg i samarbete med Vanbruun.
 
Kram
A

Kom ihåg mig?