slide show

Sista dagen...

...på semestern var i söndags för mig.
För första gången på många år så hade jag ingen söndagsångest!
 
Söndagen ägnade jag åt sånt som jag tycker om, ja delar av det i alla fall...
Att städa ligger inte på min topp 10 lista, men att ha det fint omkring mig gör....så att städa är ett måste.
Funderar starkt på att anlita städhjälp. Har du det? Städhjälp alltså *ler*
Tänker att den tid jag lägger på att städa skulle vara guld att kunna lägga på jobbet och familjen istället.
Men vi får se....
 
 
Hela huset fick sig en genomgång av både damtrasa, damsugare och mopp. Sen kära läsare kommer vi till det som jag gillar, piffet!
Men alltså hur rogivande och roligt är det inte att "flytta krukor" som min man kallar det! Urkul =)
Tyvärr så kan jag inte plocka in blommor från trädgården då den är som en mindre savann, totalt upptorkad.
Vi har inte kunnat vattna heller då vi har grävdbrunn och får helt enkelt hushålla med vattnet när det är torka.
Tidigare har vi kunnat vattna med regnvatten men ja, det har tagit slut och inte fyllts på liksom...
 
 
Nu blir det lite jobb för mig, fixa naglarna och sen iväg att hämta 2 små bord jag hittat på loppis.
See you!
Kram
a
 

Kom ihåg mig?