slide show

När saker....

.....inte riktigt blir som man tänkt sig.
Sen snart ett halvår tillbaka så har vi bokat och planerat vår familjeweekend till Barcelona.
Som vi har längtat, köpt guide böcker och surfat restaurangtips.
Men som jag skrev sist så var jag inte alls sugen i söndags när jag packade upp efter cupen. I och för sig så brukar jag vara lite så inför varje resa.
Igår var vi hos godavänner i Kalmar och helt plötsligt så blev söta T jättefebrig och vi fick åka hemåt tidigare än vi tänkt. 
 
Det är en skruttig tjej som ligger under filten här i soffan idag:( 
Så Barcelona blir det inge med....
 
En av anledningarna till att vi skulle åka till Barcelona var för att fira min och mannens 10-åriga bröllopsdag.
Nu har vi bokat en liten mysig övernattning för bara oss två, mellan fredag - lördag. 
Håller tummarna för att T blir så pass kry att hon kan vara hos mormor och morfar tills dess.
Dags att ta tag i middagsmaten, idag blir det fisksoppa. 
Det är så blåsigt och regnigt att det kändes passande med soppa!
Kram
A
Ekenäsliv

Men ajdå va trist att det inte blir av...
Men en övernattning borta låter ju med mysigt :)
Krya på dottern <3
Kramar Anna


Kom ihåg mig?