slide show

Kontraster...

.....efter att ha tillbringat stor del av natten på akuten men T så var inte humöret tipp topp idag. Är lite känslig för obalans.....
 
Vi fick åka till akuten då T fick svårt att andas och feber igen. Träffade en bra och trevlig läkare som konstaterade virus och tyvärr inget de kunde göra....Recept på frisk luft. Ja ja tur vi bor på landet för oj oj vad mycket frisk luft vi har här:)
T mår bättre idag så hoppas att det var kulmen igår och att det nu vänder! Stackars lilla stumpan !
 
 
Mitt humör har en förmåga att åka bergodalbanan emellanåt. Tyvärr var det en sån dag idag. 
Från supersnälla Silver Sara till supersura sunk Sara bara så där!
Inget och ingen duger ALLT blir liksom surt!
Efter lite jobb på fm så tog jag mig ut på en PW, den botade mig:) För egentligen är jag en positiv kvinna! 
Vill egentligen inte skylla på "den där tiden i månaden" men så är fallet idag. Hormonerna är lite svajiga so to speak!
 
 
Nu när T och jag hänger här hemma ikväll, då pappan i huset och syrran är på fotbollsträning, så passade jag på att koka äpplekompott!
Återkommer med recension!
Så nu blir det fiiiika! Har jag sagt att jag gillar fika *ler*
Kram
A
 
 
Ulrika

Hoppas T kryar på sig nu.
Du är grym A, kram!

Ekenäsliv

Men aj då... Hoppas verkligen hon kryar på sig nu! <3
Ha de så fint ni kan!
Kram Anna


Kom ihåg mig?