slide show

Idag...

....kör vi sjukstuga här hemma.
Söta T blev som bekant sjuk i tisdags och det vill liksom inte vända...
Denna förkylningsbacelusk var en envis rackare! Vi prepparerar sötnosen med nässpray, hostmedicin och Alvedon och hoppas att det vänder till det bättre snart!
 
Mannen har påbörjat rivning i F:s rum för att bygga wic, tänkt att det ska var klart till hennes födelsedag senare denna månad.
Det sura är att det drar med sig så mycket mera....när vi egentligen bara ska riva en vägg, bygga en ny vägg och sätta igen en dörr...
 
 
Nu sitter jag därför här hos sjukligen och googlar inspo till både WIC och hallen som åker med i renoveringen.
Ja, nu är det inte entrehallen vi pratar om utan den lilla hallen som vi kallar den, på andra våningen, den som tidigare innan vi byggde ut var ett rum....
 
 
Bilderna idag har jag lånat på cyberspace.
 
Kram
A
Ekenäsliv

Men hu då, lilla pärlan. Inte kul att ligga sjuk...
Hoppas det känns bättre snart!
Så fin inspo! Jag ska i höst göra en lilten WIC, det blir med som en SIC, Step In Closet ;-) det är en liten "skrubb" som finns i vårt sovsum... Å jag letar med inspo och drömmer om heltäckningsmatta en fin tapet, en spegel o en liten pall... Å så plats för mina klänningar tänkte jag ;-)
Bara en lite vrå av lyx helt enkelt.
Ha en fin kväll!
Kram Anna


Kom ihåg mig?