slide show

Första dagarna...

Har lite svårt att fokusera bara.
Jag vill så himlans mycket, måste kanalisera min energi känner jag :)
 
 
Igår kom hjärtklappningen, inte för att jag känner mig stressad som tidigare. Men som sagt jag vill såååå mycket och tiden räcker inte till känner jag. 
Försökte bena ner vad det var jag verkligen behövde få gjort. 
Inte roligast i stan men jag var verkligen tvungen att rensa ur mina pallkragar, inte ens ogräset vill växa. Där stod ogräs tjockt med hängande huvuden och jorden var så torr, så torr. Vet du torra och döda växer har en negativ inverkan på mig så - bort med dem! 
Tänk vad en rensning kan göra för mitt välmående:) Nu är jag åter på banan!
 
 
I växthuset har det växt på bra, där har jag varit hyfsat duktig på att vattna...kanske en anledning?!
Tomatplanterna är stora och frodiga, vi har fått både tomater, gurka och paprika. Lite lyxig att faktiskt kunna plocka in egen skörd!
 
 
Inatt regnade det, halleluja, vad vi verkligen behövde det! 
Det är fortfarande varmt i luften men luften är klar, nästan lite höstlik. Gillar höstluften, den känns så ren!
Nu mina  vänner måste jag ta tag i dagen!
Kram
A

Kom ihåg mig?