slide show

Bildbombar...

....er med bilder från vår bröllopsdag på Gränsöslott och spa.
 
 
 
Vilka dagar vi har haft! 
Började vår dag med familjefrukost på sängen, sen tog jag min sedvanliga pw ( japp jag har kommit igång med min pw igen, så skönt!), efterföljt av en kaffe, dusch. Sen pussade vi sötnosarna hejdå och begav oss mot en övernattning på Gränsö.
Jag har varit på Gränsö förrut men inte med övernattning. Kan rekommendera deras weekendpaket! Otroligt prisvärt och supermysigt!
 
 
 
När vi checkat in så blev det afternoon tea på slottet, men jisses vad gott! Slog afternoon tea vi tog i London, jättegott!
Vi hade sån tur med vädret så vi satt ute i eftermiddags solen och bara njöt.
 
 
Så begav vi oss till spa´t. Bubblade, bastade och badade i den varma isländska utomhuskällan. 
 
 
 
 
På rummet öppnade vi en flaska champagne och bara hade det supergott! Pratade om framtidsplaner och drömmar. 
Klockan 19 var bordet bokat för vår 3-rätters middag. Så himla mysigt och gott med suverän service.
 
 
Kröp i säng relativt tidigt och sov som en prinsessa till 8 imorse.
Nu är vi hemma igen.
Skönt att vara hemma och så himla lycklig över alla fina jag har i mitt liv!
 
Nu blir det kontraster till "fin middagen " igår, för ikväll blir det tacos med söta F och T och självklart mannen i mitt liv.
 
Kram
A