slide show

Verkligen.....

.....allt eller inget! Precis så är det med mig, det jag gör, gör jag till 100%
 
Hej där förresten, så himlans länge sen! Mitt liv har varit fyllt av uppstarten av min verksamhet, fullt fokus!
Tänkt många gånger att jag vill så gärna dela med mig av mitt jobb och hur jag startar min verksamhet men min prio har varit annorlunda.
 
Som jag skrev i mitt senaste inlägg så har jag hittat rätt, verkligen. Men det är och har varit en mödosam period för mig att hitta en bra arbetsrytm. Som sagt jag vill allt NU!
Men att göra allt nu, ger inget fokus och jag springer mest runt och tänder eldar som jag sen har svårt att hålla vid liv. Jag har därför planerat om inför maj och framåt, hur jag kan jobba mer fokuserat och effektivt inte MERA.
 
Hela april har gått i makeupens tecken, slängde ut en fråga på Facebook att jag sökte modeller för vår härliga makeup. Döm om min förvåning och självklart även glädje när svaren fullkomligt öste in:)
Dagens bilder är ett portpori över ett par av de härliga kvinnorna jag fått träffa, självklart har jag kollat så jag får dela deras bilder!
 
 
Nu när min arbetsplan är satt så har jag även här planerat in Bloggtid:) Så kul det kommer bli att kika in till er (saknat er!) och samtidigt dela med mig till er av mitt liv.
Planen är att jag varje dag ska posta 1 inlägg/dag, det kommer att variera mellan inredning, mat, träning, mode, resor, familjeliv, trädgård, inspiration och självklart även mitt jobb - alias mitt företag.
Hoppas du kommer gilla det!
Kram kram
A
 
Ekenäsliv

Önskar dig ALL LYCKA det vet du!
Kamar Anna


Kom ihåg mig?