slide show

Finn .....

....ett fel!
Jippi idag skiner solen! Jag är så tokigt väderberoende, det vet ni som varit på semester med mig om inte annat*ler*.
Så har då tisdagen startat, det känns som det kommer bli en strålande dag, på många vis!
Lite omplanering i arbetsschemat idag pga sjukdom men annars håller jag mig till planen. Träna, blogga och sen ta tag i resten av dagen!
Den känslan igår när jag prickat av min #sixmostimportantthings lista var lycka!
Hade även en ledig veckokväll igår, det händer inte så ofta, men det var supermysigt och att sen känna att jag är klar, inget som jag inte hunnit med som jag tänkt,den känslan....toppen!!
 
I fredags var jag runt i vår by för att köpa snittpioner, men ingen hade dem hemma. Men fina butik Fiore kunde ta hem.
Så igår, mitt i snöstormen hämtade jag min bukett med underbart rosa pion knoppar. Den känslan? Totalknasigt liksom! Här springer jag i blåst och snö, med vantar och en bukett pioner......
De blev dock superfina och förgyller min dag!
Tänker dock att det blir finn ett fel på bilden idag.......vad passar inte in? 
Nu jobb!
 
 
 
Kram kram
A
 
Ekenäsliv

Å underbart vackra pioner :))
Hmm, kan det vara att man inte ska behöva elda brasa i april...?
Annars är jag lost ;-)
Kram Anna

Svar: Helt rätt Anna , brasa i april borde inte behövas😉
Annika Johanson


Kom ihåg mig?