slide show

Framtidstro....

....och tro på förmågan att lyckas är något jag satt på prov idag.
Vad vill jag? Vågar jag? 
Jag har satt ett mål, kalla det ett livsmål. Det handlar inte om att bli smalare. Inte om att klättra i karriären. Inte om att bli starkare. Det handlar om att leva det liv jag vill!
Våga ta steget att leva efter mina värderingar, vara sann mot mig själv.
Genom mitt liv så har mitt fokus ändrats, vilket är helt självklart. Men sakta och säkert så mina grundvärderingar vuxit sig starkare och att vara ärlig i alla mina relationer blivit mer och mer viktigt.
Viss gungar min värld och visst kommer jag säkert ifrågasätta mina val men det är det värt, det måste det vara!
 
kram
A
Ekenäsliv

Ack så viktigt att lyssna inåt.. vi är alldleles för dåliga på det idag... Jag har ett mål och det är att få mer TID för LIVET.
Ta hand om dig!
Kram anna

Suss

Låter som ett bra och viktigt mål. Kul att du hittade mig så jag hittade din fina blogg. Gråter när jag läser om er fina Elvis men ler när jag ser er söta Dexter. Här finns ju två goldisar som nu blir 8 och 6 år, den äldste har dåliga höfter, som inte märks något av än, men jag vet att det kan gå fort när de får ont men jag blir förtvivlad när jag tänker på det... Så jag förstår precis vad du menar. Kram Suss


Kom ihåg mig?