slide show

Summerar....

.....en massa dagar i ett och samma inlägg.
Jobb, resor, barnen har höstlov, budgetmål att nå, fs pass att hålla, hus att städa, trasig tvättmaskin, lagad tvättmaskin, balans, hittat tillbaka till glädjen, en härlig halloweenhelg som avslutats med en shoppingdag men hela familjen i Kalmar.
Nu har jag intagit platsen vid datorn med ett glas rött, redo att sätta fokus på kommande vecka.
Hej förresten,  kul att du vågar dig på att kika in här hos mig, trots totalt avsaknad av inlägg! Tror mig viljan finns!
Kanske nu med ny och egen dator ny ( förtidig julklapp) så kanske allt blir lite lättare?
Jag har som bekant tidigare lånat min makes jobbdator och nu när han har tok mycket att göra så blir min fråga " är det ok om jag lånar datorn?" lite to much.
Så ett tu tre förra veckan så kommer älsklingen hem med en förtidig julklapp - min alldeles egna vita dator! Love u!
Såååå nu går det extra utmärkt att blogga ser ni *ler*
Har ni haft något busig för er i Halloween? Hos oss så hade T halloween party för sina 6 Girls och ja det blev en del Buuuuuus, galet kul även för mamman i huset=)
 
Idag tog vi som sagt en sväng till vår gamla stad Kalmar, gud vad jag saknar den staden! Men väl hemma så, ja då är det ju faktiskt här mitt hjärta finns! Bra med miljöombyte ibland för en så rastlöst själ som jag.
Det blev en del shoppande idag, mest av min 2 brudar T och F. Maken tror att de har fått min gen där....vet inte riktigt vad han menar......
Hoppas du i alla fall har en fantastiskt kväll och är redo för en ny vecka!
(Bild från gårdagens halloweenparty)
 
 
Kram
 
 

Kom ihåg mig?