slide show

Nästa ....

......projekt som vi nu kikar på är....eller ja vi och vi snarare jag som gör :)
Vårt sovrum behöver en make over!
Då vårt hus efter att vi målade om det förra sommaren, "behöver" huset en make over även inomhus, så nu står sovrummet på tur.
Vardagsrummet har fått en annan stil likaså köket. Lite råare och tuffare inte så romantiskt och fluffigt.
Sovrummet dock har en blandning av New England och hotell....
Det är också det enda rummet i huset som vi har takhöjd nog för en taklampa, så för en gång skull så har vi högt i taket här. Idag är det vitt från golv till tak, vilket gör det lite kalt.
Jag känner att jag behöver "boinmig". Mjuka till det men fortfarande behålla känslan av rustikt fast toppat med en smula lyx...
Hmmmm jag har mina funderingar!
Färgskalan jag tänker mig är grå, inslag av svart  och vitt. Mjuk matta att sätta ner fötterna på, gardiner från tak till golv med en "tung" känsla, lite romantik tänker jag mig få in med tapeten bakom sänggaveln, en härlig inbjudande fåtölj med en läslampa så vi kan sätta oss och bara njuta framför brasan.
Lite inspirations bilder kommer här....
 
 
 
Kram
A
 
Ekenäsliv

Åååå, vill med!
Men nu spurtar vi i hallen så den ska bli klar till jul. Tiden rinner ju en ur fingrarna precis...
Men nog hade jag velat fixa till vårt sovrum sen.. Har en klar bild i huvudet redan nu ju ;-)
Spännande att se hur det blir i ert!
Kram anna


Kom ihåg mig?