slide show

Den berömda....

.....comfort zone har jag testa att kliva utanför idag!
Min skapare vad nervös jag varit! Det började faktiskt redan igår kväll.
Jag mådde lätt illa, hade svårt att somna och sov oroliigt.
Tåget idag, japp idag skippade jag bilen, till stora staden var såklart försenad och blev ännu mera försenad, så javisst jag missade anslutande tåget. Trist läge liksom !
Strandad i en mellanstad i 1 timme...det blev en kaffe på Espresso house ochett  försöka samla ihop trådarna inför mötet.
Vilka trådar jag ska jag dra i? Hur fungera de jag möter? Äta lunch och ha säljmöte samtidigt är inte alls min grej om jag uttrycker mig milt!
Nå väl in rullar tåget och jag har 20 min till mötet....Taxi blir lösningen tror jag, sällan skrattar hackspetten som Magnus i Magnus och Brasse säger!
Inte visste han vart restaurangen låg!! Så efter ett par försök med Googel maps och efter att ha frågat ett antal personer på gatan så hittar jag fram 3 min innan mötet!
Kastar mig till det bokade bordet....då kommer inte mina gäster! What? Nä de står utanför och väntar i 15 min! Käre värld! Förstår du, bad start! 
Jag lyckas genomföra mötet utan att stamma alldeles för mycket och inte upprepar mig mer än vanligt, inte heller svimma men äta det gick inge vidare! Den goda räksalladen blev knappt rörd, synd men jag kan inte sälja och äta samtidigt, stört omöjgligt!
Nu vet jag iaf att jag kan möta "stora personer", jag vågade och jag överlevde - Yay=)
Så ja detta var min dag, pjuuu! Nu har jag landat in i sängen på hotellet och tänker inte göra mera ikväll!
Har börjat läsa Grey dock....fortsätter nog med det :)
Carpe diem !
 
 
Kram
A
 
Ekenäsliv

Heja dig!
Just nu har in energi totalt tagit slut, så det får bli att finna ny och ta nya tag.
Härligt jobbat av dig!
Kram Anna


Kom ihåg mig?