slide show

Att samla...

...ihop sig inför en ny vecka. Söndag kväll, kan konstatera att jag har haft en superfin helg! Umgåtts med vänner, fixat och donat här hemma, drömt mig bort mot lediga juldagar,ätit lussebullar och pepparkakor, funderat på att träna -  men näe en annan dag;) Har helt enkelt lunkat mig fram .....samlat ihop mig.

Livet är fullt med val och möjligheter. Jag valde idag att vara hemma hos min fina familj istället för att åka på makeup utbildning. För dig som känner mig så älskar jag makeup, så valet var inte helt enkelt. Eller egentligen var det ju det, min familj är mitt allt!

Imorgon väntar jobbresa till annan stad, undrar om jag orkar träna när jag kommer hem? Hur är din träningsmotivation? Tips mottages tacksamt!

 

 

Kram

A

 

Ekenäsliv

Heeej där!
Jag har nog ganska bra motivation, men absolut tryter den nu när mörkret totalt slukar oss...
Men imorse var jag ute o sprang, annars kör jag en del yoga nu.
Veckan som kommer ar jag tagit semestr på onsdag faktiskt... såååå skönt att dela upp veckan lite känner jag. Har varit galet trött denna höst.
Hur är det med dig, är du med trött?
Ta hand om dig!
Kram anna


Kom ihåg mig?