slide show

Plötsligt....

.....så kommer det här ett inlägg!
Jisses, inte trodde jag i min vildaste fantasi att all min ork skulle ta såååå slut!
Med "ny" blogg så trodde jag nog att det skulle spruda av entusiasm och blogginlägg.
Men nop så har det inte alls blivit...
 
 
Att rodda majs och nu även junis (fram till skolavslutningen kommande vecka), fotbollsträningar, fotbollsmatcher, klassfester, många resor i jobbet inkl övernattningar, bokföring på mannens jobb, hinna träna, städa och tvätta och däremellan sova visst oxå har varit och är mitt fulla fokus just nu.
Säker är jag inte ensam om att dansa denna dans denna tid på året, men oj oj vad jag längtar till semestern!
Idag har solen och värmen kommit till oss så nu, nu riktigt känner jag att sommaren är på väg!
Hoppas att solen och värmen är här för att stanna, I need you =)
 
 
Det har hänt lite grann här hemma vad det gäller inredning men fotats har det inte hunnits med, men idag blir det dock bilder från vår "entre altan" där den efterlängta utemöblen från Tine K nu har hittat hem!
Kärlek på hög nivå!
 
Imorgon ringer klockan 03,30, då vår T ska iväg till Västerås och schacksm. Mannen och jag tar bilen och ansluter något senare. Efter de spelat klart drar vi vidare till Örebro och provar Gustasvik på söndag.
Intensiv helg as usually.....
Nu är det bäst att säga natti natti så jag orkar vakna imorgon ;)
 
Kram
A
Ekenäsliv

Lovely utemöbler!!! Sååå fina :))))
Stort gilla på dem.
Ja, det är en intensiv period nu... ska iväg o ha loppis idag som lite grädde på det;-)
Ha en fin helg o lycka till på schacket!
Kraaam Anna


Kom ihåg mig?