slide show

Knarkat...

....jul BIG TIME idag!!
Dagen idag har varit innehållsrik, promenerat (vilket inte har hänt på över 1 månad), bakat julgodis, T har varit the baker och gjort fina hundkex , vi har skrivit julkorten (ja jag vet vi är seeena men hålla ut vänner, korten kommer!), slagit in julklappar, klätt granen och mannen ja han jobbar lite ( vilket han gör mest hela tiden iofs).
Nu fattas bara kylan och snön sen är det jul!
 
Timmar blev till dagar som blev till veckor utan inlägg. Precis så känns mitt liv just nu och i ärlighetens namn har det gjort det ett tag. Jag hinner inte riktigt med liksom!
Tankar snurrar. Vågar jag ? Vågar jag inte? Hur svårt ska det vara???
I veckan har jag återigen blivit påmind om hur skört livet är och hur fort det kan ta slut! Såååå vad väntar jag på? Timmar blir till dagar som blir till veckor, månader och år och visp så undrar jag vad som hänt i "riktiga livet" när jag mest stressat runt och försökt få alla nöjda. Alla utan mig själv då vill säga....
Känner att det blir helt fantastiskt med ledighet nu. Jag behöver rensa tankarna och välja väg.
Två dagars jobb till sen väntar lååååång ledighet=)
Hoppas du har en härlig 4:e advent!
 
 
Kram
A

Kom ihåg mig?