slide show

Babyface...

....I wish *ler*
 
Go fredag!
Tänkte jag skulle titta in och ge dig ett härligt tips inför helgen.
Ett litet hemmaspa tips!
 
Härom kvällen så tog jag mig en stund och fyllde på min yttrelyx lite...
Hade jag kunnat ta ett bad så hade det definitivt tillhört ritualen, nu fick det bli en dusch. Följd av hårinpackning, inser att det är något jag gör på tok för sällan!
Passade även på att testa våra nya produkt i Time Wise repair serien - Revealing radiacnde facial peel.
Men alltså WOW!
Detta är en kemisk peeling, som innehåller bla glykolsyra. Glykolsyran avlägsnar döda hudceller från yttre hudlagret och verkar på djupet då den stimulerar hyns förnyelseprocess. Resultat? Jämnar och spänstigare hud! 
 
Jag som i tonåren led av böldacne, har tyvärr ett antal ärr. Kände direkt att huden mådde bättre, såg fräschar ut och kändes sååå mjuk.
Så mitt tips inför helgen, unna dig en relaxstund där Revealing radince facial peel är en del i din rutin.
Vill du testa så har jag ett par prover som jag gärna skickar till dig.
Kram
A

Kom ihåg mig?