slide show

Oj oj oj...

....busy week!
 
 
Snart ny vecka, men än ett par timmar ytterligare denna söndag.
Första advent, men var i jisses namn tog november vägen????
 
Hej, där hoppas du har en fin första advent och söndagskväll! 
Igår jagade jag dammråttor, tvättade fönster och piffade advent. Snodde runt som en skållad råtta för att snabbt hoppa in i duschen på em för att bege mig ( ja mannen fick följa med med:)) till middag på stan och avsluta med standup.
Vi hade glädjen att få umgås med 2 av de bästa oxå, lyckliga oss!!
Idag har betala räkningar (men hur trist är det inte!) stått på schemat, lite mera piff och sen vidar för att hämta F som varit på konfa läger.
Nu går jag mest runt och håller tummarna för att mitt halsonda och allmänt hänga tillstånd ska WANISCH!!!!
 
Det som dock försvann var november, vart tog den vägen? 
Vi har nog inte haft så här mycket planerat någonsin....eller ja iaf inte sen vi var "unga".
Vuxen helg i Gbg, årsfest i FBSK, föräldrafest med tjejlaget och så dinner and standup igår.
Tänker om det kanske blir lugnar i december...? Ytterst tveksamt dock!!
 
En dag itaget, nu blir det lussebullar och glögg!
Kram
A
Ekenäsliv

Hej där!
Ja swisch så är det redan söndag kväll igen... Hade gärna haft lite med sköna söndag faktiskt :)
Men anar som du att tempot lär triggas en del till i december... Håll i hatten!
Kram Anna


Kom ihåg mig?