slide show

Lite små snurrig...

....dag idag.
 
Efter en vecka på nya jobbet så blev det idag skarpt läge.
Min mentor blev sjuk och var tvungen att gå hem. Samma eländiga förkylning som jag försökte skrämma iväg i helgen, men hos henne fastnade den!
 
Så vid kl 10.00 idag satt jag med både mail och telefon, elever med frågor och admin uppgifter som jag inte var helt 100 på, gulp!!
Jag gillar verkligen utmaningar så visst var det kul att sätta det jag försökt lära mig förra veckan genom att titta över axeln, men oj oj jag greppar detta inte.
Vad har jag gett mig in på?? Kommer jag greja detta? 
Som person är jag en sån som vill ha koll, kunna saker och en person att räkna med. Nu känner jag mig som bambie på hal is.....
Huvudet surrar och magen vänder ett par varv men men imorgon är en ny dag!
 
 
En ny lampa har kommit upp i köket (dock inte sladden!) känds bra att lampan är på plats iaf :)
Kram
A

Kom ihåg mig?