slide show

Ännu en...

...dag har gått och en nytt har startat.
 
Känns som tiden springer ifrån mig. Alla mina tankar och planer för dagen blir av någon kostig anledning inte riktigt som jag tänkt mig. Jag kan inte skylla någon annan än mig själv för det! 
Jag har tyvärr glömt av min " 6 most" lista, fy på mig! 
Struktur skapar ordning i mitt liv, det ger mig fokus och framförhållning.
Att springa runt och släcka bränder är inte alls min grej....blir så sur av att ligga i ofas!
 
Men idag skiner solen,den underbara solen och en helt ny fräsch dag ligger framför mig. Nej, min morgon pw blev inte av, trots att alarmet ringde intensivt vid kl 05,00 idag så valde jag att snooza ända till 06,30 då blev det Panik!
Nej, gårdagen blev inte som jag hade hoppats, men vad kan jag göra åt det nu? Inget absolut ingenting!
Så nu skriver jag min " 6 most" och betar av den punkt för punkt så är jag snart på banan igen!
 
 
Kramkram
A

Kom ihåg mig?