slide show

Hittat rätt..

....efter att ha varit en sökare en lång tid så har det nu klarnat!
Vilken känsla när kropp och knopp hänger ihop!
 
Ni som hängt med mig här på bloggen vet att jag haft stora funderingar och omvärderat många saker i mitt liv senaste året egentligen.
Nu i januari tog jag ett för mig stort steg mot mitt nya liv....jag sa upp mig! Nästa steg var att tacka nej till en annan tjänst. Allt detta är steg framåt i mitt liv, MITT LIV, smaka på det!
Mitt liv, mina beslut och mina vägval. 
Ingen som längre bestämmer min lön, när jag ska börja jobba, när jag ska vara ledig och vart jag ska jobba.
 
Vill dela med mig av en kort dialog som beskriver mitt liv på ett väldigt bra sätt.
Mamma X- " det är så mycket nu, så stressigt, mycket med barnen, jobbar heltid, hinna fixa hemma, tvätta , ja du vet du har ju oxå barn och familj!" Jag funderade ett tag, "javisst har vi mycket, men stressigt? Nej inte alls, för mitt jobb planerar jag efter min familj, jag är hemma när barnen åker till skolan, finns hemma när de kommer hem, kan följa med och se deras fotbollsmatcher, läsa läxor och sitta ner i lugn och ro och prata med min man" Ser du dig framför dig, mammans tappade haka? 
Det är helt sant, på riktigt det är ingen dröm!
 
Hur är det med dig, väljer du själv? Är du sann mot dig själv? Om du är kvar på ditt nuvarande jobb om 5 år kommer du fortfarande vara nöjd då? Vad är det som är viktigt i ditt liv? 
 
Vet du jag har den största förmånen av dem alla, jag har möjligheten att ge bort mitt jobb!
Så om du söker en förändring, du kanske inte riktigt vet vilken förändring, men en förändring, berättar jag gärna för dig om mitt jobb! 
Kanske är det något för dig? 
Ser framemot att höra från Dig!
Du når mig på:[email protected] eller 0702330833.
 
 
Önskar dig en fantastisk söndag!
Kram
A

Kom ihåg mig?