slide show

Fredag....

.....måste titta i almanckan för att hålla reda på dagarna!
Tiden rusar på och återigen har mitt prio legat på jobb och familjen.
Nu är det semestertider för många. Mannen min har väl redan tagit semester....tror jag men det är svårt att veta när han somjag är egen företagare. Finns inte svart och vitt liksom!
Själv jobbar jag mer eller mindre hela sommaren, men det fina i det är jag jobbar när jag bestämmer! Fin fint, passar mig perfekt :)
Jag drömmer om så mycket och nu på sommaren blir jag overloaded :)
Vad drömmer du om? Vågar du drömma riktigt stort? Do tell!
Jag har satt ett mål, ett stretch mål i mitt yrke, återkommer om det. Men så har jag även delmål och ett av delmålen är dessa sköningar....har jag sagt att jag älskar skor??
När du ser mig med dessa här på bloggen ja då har jag nått delmålen, heja mig!!
 
 
Kram
A
 
 

Kom ihåg mig?