slide show

Att starta....

....veckan bra är viktigt!
Måndag morgon och ny vecka, sista veckan i april och det är inte utan att talesättet "April väder" faller väl på plats!
Igår haglade det, solen sken, det regnade och det snöade....Imorse när jag vaknade så möttes jag av fint pudertäcke av snö ute....
Som jag skrev igår så har jag satt planen och den innebär bla någon form av träning varje dag. Ja ja vilodag jag vet...men jag ligger iiiiinte riktigt i hårdträning, so to speak;)
Nej träning för mig är en form av meditation, det ger mig även så mycket energi och kickar!
Så trots snö och kallt i luften så blev det idag 1 timmes PW, andas lantluft, höra kvittrande fåglar, känna när solen letar sig fram över trädtopparna och se rådjur och harar skyggt skutta in i skogen. 
Har jag sagt att jag gillar att bo på landet?!
 
Nu är jag "fixad" mitt "Mary Kay ansikte" är på, jag passar på att äta mellanmål, kvarg och dricka kaffe nu under min "bloggtid". Helt perfekt!
Snart ska jag ta en match med telefonen och sen bär det av för ännu en makeup konsulation och leverans av varor.
Ikväll blir det familjetid, då vi var ifrån varandra hela helgen så har jag en del att ta igen!
 
Dagens bild knäppte jag i all enkelhelt i köket, gillar vårt kök sen vi gjorde om det. En pelargon har flyttat in i min Sturehof kruka och ger mig tror att våren närmare sig....trots allt:)
 
 
Kram kram
A

Kom ihåg mig?