slide show

Back to...

.....where I started.
2009 valde jag att avsluta mitt företag. Då kändes det som det enda rätta. Det var dags för mig att "bli vuxen och ta ett riktigt jobb". Jag slutade jobba som Fristående Sales Director Mary Kay. Jag gav upp min inre dröm om extraordinary.
För det är visst inte riktigt jobb förrens man sitter fast i ekorrhjulet. 8-17, lunch kl 12 och semester 4 veckor på sommaren. En lön in på kontot den 25:e varje månad.
Det har varit /är lärorika år och dagar. Missförstå mig inte heller, det är helt ok att "ha ett riktigt jobb!.
Jag har dock insett att jag är en sann entreprenör, där viljan att utvecklas driver mig framåt och med drömmar större än Mount Everest.
Så för ca 1 år sen började det bubbla inom mig.....längta till något mera men vad? Jag satte mig ner med block och penna och skrev ner vad jag önskade mig i livet......Svaret såg jag sen svart på vitt.
Rädslan för att börja om, att våga ta steget har varit större än modet, tills nu!
Nu är jag redo =) Jag vågar, jag är modig, jag börjar om som fristående hudvårdskonsult Mary Kay!
Vid sidan av mitt befintliga jobb, där resorna är många och långa, där fritiden är fylld med att vara fotbollssupporter mamma, hålla hemmet rent och vara friskisledare. Det borde ju inte finnas plats! Men det gör det för att jag vill det! Allt sitter mellan öronen, sa en klok man till mig en gång när jag pustade mig uppför en lång backe. Det sitter mellan öronen om du tycker backen är lång och tung eller om backen är means to an end.....
Jag tar små steg, utan att för den skull kasta allt jag har, så tar jag modiga steg mot mina drömmar.
Tack dagens värdinna S för att jag fick komma! Idag är första dagen på resten av min resa.
 
 
 
 
Kram
A
Ekenäsliv

Jag tror på dig och du kommer lyckas för du har viljan och målen satta!
Jag drömmer med om ett "friare" liv där jag mer kan styra över min tid själv.
Så jag har valt den här vägen.. Vi får peppa varann!!
Kram Anna

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Ett stort "lycka till" till att följa din dröm och göra det du mår bra av. Det brukar ju ändå vara så att man finner tiden på något sätt när man verkligen vill.

Hoppas du haft en fin onsdag!


Kom ihåg mig?