slide show

Galet....

.....så tiden springer på!
Jag har varken hittat tid eller inspiration till att skriva inlägg eller kika in på mina favoritbloggar.
Super sorglig!
Idag reser vi till Stockholm för en övernattning för att imorgon flyga vidare till Italien och 4 dagars vistelse i Neapel.
Resan innehåller ett fullspäckat schema, så mycket avkoppling räknar jag inte med utan hoppas att aktiviteterna genererar energi istället!
Denna resa har verkligen testat min comfortzone big time! Då allt är bokat och klart så har jag ingen koll.
Biljetterna till resan kom igår, hemfärdsbiljetterna kommer imorgon, reseprogrammet kom i måndag....
Ingevidare för ett kontrollfreak som mig! Aldrig har jag packat så här sent heller, idag packade jag resväskan....Men detta kanske är bra för mig, att släppa taget alltså? Men gudars skymning det är inte lätt!
Hur är du, gillar du som jag att ha full koll? Eller tycker du det är skönt att "bara kliva på bussen" och hänga på?
 
Om cyperrymden är med mig så tänker jag att jag uppdaterar via Instagram =) Häng gärna med!
 
 
Ha nu en fantstisk långhelg!
Kram
A

Kom ihåg mig?