slide show

Tur...

.....för er att jag inte lyckades med att få iväg ett inlägg igår!
Kände mig som häxan surtant igår....Lite för mycket som inte gick min väg, kanske har det hänt även dig?!
Inlägget jag skrev ville inte gå iväg vilket som sagt var tur....vårt internet var suuuuper segt igår nämligen. Nackdelen med att bo på landet....Ingen fiber i sikte....
 
Idag blir det lite jobb, PW har jag sparat till kvällen då lite admin tid behövdes här på fm.
Men vet du i em kommer våra nya soffor - wiiihooo!!!
Ska bli så roligt att få in dem, misstänker att jag kommer gå all in ikväll och somna sent *ler*
Någon som är sugen på 2 st vita eketorp soffor, 1 st 2;a och 1 st 3:a så hojta till, har 2 till salu!
Har bilden klar sen länge iof hur jag vill ha rummet nu med de nya sofforna...hoppas nu att det blir som jag ser framför mig!
En före bild bjuder jag på idag....
 
 
 
Kramkram
A
Mammsen

Vill bara säga att det är sååå kul o komma in numera på din blogg, liiite flera uppdateringar. Skönt att argheten har lagt sig. Japp det händer en annan oxå.


Kom ihåg mig?