slide show

Soooool....

....älskar sol och lediga dagar!
Tyvärr så priorieterade jag inte bloggen igår....så inlägget uteblev. Valde att tillbringa dagen med familjen.
Vi var ute hela dagen, jag grävde. planterade och vattnade ( japp ännu en dag i trädgården), barnen var hemma, mannen hjälpte mig och fixade på vår "stenaltan". 
Igår kom även nya sofforna på plats....japp blev så nöjd=) Nu fattas bara lite piff!
Avslutade dagen, som säkert många andra, med att grilla, mums så gott!
Idag har jag och fina F latat oss vid poolen. Vi har inte öppnat den än, men imorgon bör den vara öppen.
Nu börjar jag på riktigt känna mig redo att jobba igen...längtar faktiskt! Tur att nästa vecka är fullbokad, me like!!
 
Imorgon väntar kosläpp med T och en del av hennes klasskompisar som ska sälja kakor till kommande skolresa. Tänkte även hinna med en PW.
Hoppas du har en fantastisk fredag!
 
 
Kramkram
A
Ekenäsliv

Samma här!!
Och idag var jag klar redan kl tio, så nu blir det uteliv för hela slanten idag:)))
Ha en toppenlördag!
Kram Anna


Kom ihåg mig?