slide show

Mässa....

....idag hela dagen lång.
 
Gäsp, min skapare idag har det varit en lång dag! Redan 05,30 ringde klockan då vi, mannen och jag skulle på Profilmässa.
Alltså jag har inte gått upp såhär tidigt sen innan midsommar!
Men inte heller en dag för sent för på måndag börjar stjärnorna 6:an resp 8:an.
 
 
Jag måste säga att jag välkomnar rutiner! Gillar rutiner och har lister till det mesta. Det är det enda sättet för vår familj att inte hamna i kaos situationer. Tex med 1,5 mil till närmsta butik så måste jag planera maten så det finns hemma. Kör ogärna dessa 1,5 milen för en ynka ingrediens....
Att sen få ihop, jobb med barnens aktiviteter och personlig träning är en ekvation som måste lösas.
Inte alltid en lätt match när man som vi bor längst ut, inga kompisar "bortom " oss, utan vi är " slutstation " så det blir till att köra. Oerhört tacksam för vänner och min mor och far som hjälper till när det kniper!
 
 
Ligger nu nerbäddad i vårt minimala men snygga hotellrum, min hals har börjat göra ont så jag har stoppat i mig Panodil och tänker att sömn kommer göra mig gott.
Har fotat en del bilder med mobilen från dagen och detta hotell återkommer med dem.
 
Kram
A
Ekenäsliv

Gillar inte heller att gå upp tidigt, men gör det varje vardag. Då ringer kl straxt efter fem... Då tränar jag, duschar o gör mig i ordning innan frukost.
Men sen kommer jag i säng för sent så jag är lite konstant trött just nu känner jag. På semestern hade man ju heeeeelt annan tid ju..
Hoppas du inte blir sjuk nu..
Kram Anna

Åsa

Helt Underbar blogg. Hittade precis hit.
Vi flyttar in i vårt hus utanför Gävle om 3 veckor. Blev så inspirerad av att kika in här.

Kram Åsa

Svar: Varmt välkommen Åsa! Tack så roligt att höra:) Kram
A
Annika Johanson


Kom ihåg mig?