slide show

Planerar....

.....och drömmer om vårt kommande projekt - altantak!
Gillar vår altan som den är, men med tanke på vårt svenska väder (gud vad jag dillar om väder:))
Så behöver vi ett tak!
 
Jag ha varit för tak en längre tid men mannen har varit svårare att få med på tåget...tills nu då.
Så i sommar blir det tak! Tänker oss ett enklare plasttak. Inspiration från en av mina favoritbloggar Hjärterum, bilder längre ner i detta inlägg. 
Jag är dock redan på piffet som möjliggörs av tak*ler*...
Men du vet alla härliga textilier, blommor som inte behöver bad i vatten och kanske en infravärmare som gör att vi kan sitta ute sent om kvällarna trots lätt (?) sommarregn.
 
Men första så ska vi bygga tak och måla staketet runt alltanen....
 
 
 
Min inspiration! Vi tänker oss nog inte väggarna....tror jag?
 
 
Kram kram
A

Kom ihåg mig?