slide show

Det där med....

 ....tiden!
Wow redan mitten av september! Galet! 
Lika galet som vädret har varit, men nu verkar hösten ha greppat taget. 
Måste nog ändå tycka att det är lite skönt med lite svalare dagar med höstens klara kalla och friska luft.
 
 
Sen 1/9 är jag inne i en oerhört intensiv arbetsperiod som kommer sträcka sig över hela hösten.
Det är en rolig period fylld med nya utmaningar och en känslomässig bergodalbana men oj oj så bra det kommer bli.
Viktigt att sätta fokus på målet men varje dag jobba fokuserat på dagen.
Som jag tidigare har skrivit så jobbar jag efter min 6 most lista. Den är min chef och den hjälper mig vara fokuserad.
När man som jag inte egentligen har någon chef är och till det jobbar en hel del hemifrån så är det lätt annars att sväva ut och göra saker som inte alls för mig framåt.
Keep the eye on the price :)
 
Men för att kunna hålla detta höga tempo ser jag till att lägga in PT tid! Ja ja inte PT som i personlig tränare, även om det vore nice;)
Nej PT tid = personlig tid. Tid då jag boostar och samlar energi!
Fredagskvällar och lördag är såna dagar, familjetid, fixa hemma, påta i landen, ta lååååång kafferast, träffa vänner, dricka vin....ja du ser sånt som jag blir glad av!
Träna försöker jag hinna med 3 gånger i veckan, sååå tacksam för gymmet vi har i vår ombygda ladugård! 
Direkt när tjejerna åker bussen till skolan, ca 7,10 så går jag till gymmet. Klar vid 8, en dusch och fix i ordning och jag är redo för jobb kl 9, sharp!
Perekt 3 dagar/ vecka. Hinner jag flera gånger så är det bonus!
 
Ikväll väntar det tjejmiddag, längtar!
Vad ska du göra ikväll?
 
Kram
A
Mammsen

Härligt, ljuvligt. Jag skulle oxå vilja jobba hemifrån men har i te kommit på DET jag vill o kan jobba med. Lycka till.

Ekenäsliv

Härligt att du är så fokuserad! =)
Vi har varit på bio idag och sen haft en skön hemmakväll :)
Hoppas du har det trevligt på din tjejkväll :)
Kram Anna


Kom ihåg mig?