slide show

Att drömma....

....sig bort.
Allt mera höst i luften, men solen finns där och skänker så mycket kärlek.
Trivs bra med hösten!
I denna intensiva arbetstid så kan jag emellanåt dock drömma om en dag som är helt tooooom.
Att vakna och veta att idag kan jag göra ingenting! Galet underskattat:)
Gå upp i nattlinnet, tassa omkring i raggsockar, brygga dagens första kopp kaffe för att sen åter krypa ner i sängen. Ljuvligt!!
Den dagen kommer var så säker och då mina kära läsare då kommer jag njuuuuuta!
Tills den dagen är här så drömmer jag om härliga sängtextilier och just nu har Ellos en härlig kampanj, du får 20% på bäddtextilier.
Erbjudandet gäller på bäddtextilier märkta med Kampanjpris.Max en gång/kund, t.o.m. 2016-09-25. Kan inte kombineras med andra rabatter och erbjudanden.

Passa på att kika in och inspireras och shoppa lite kanske du oxå *ler*.
Du hitta din kampanj HÄR och HÄR!
 
 
 
Kram
A

Kom ihåg mig?