slide show

Skiftningar....

....och en härlig färgprakt!
 
 
Precis som årstidskiftningarna så skiftar även livet. 
Ena dagen sitter jag hemma på landet och jobbar vid dator och telefon. Senare samma dag så "tar jag på mitt Mary Kay ansikte" och dressen för att bege mig mot hudvårds/ eller makeukurs.
Ena dagen hushållerska ('ler) och nästa stund buisness woman!
Livet skiftar! 
Precis den här mixen gör att jag stortrivs! Att själv få designa mitt liv så mitt arbete passar in i vår familj istället för att vår familj ska passa in i mitt arbete....
 
 
Näe mitt arbete är inte ett 8-17 jobb, ja jag jobbar fredagkvällar (ibland om jag vill), jag jobbar söndagar och en del kvällar MEN jag väljer själv! 
I perioder är det "tyngre" arbetsbelstning med långa dagar och fulltecknade veckor. Men jag har förmånen att planera in ledig tid efter en sån period, utan att fråga någon!
Det mina kära läsare det är livskvalité för mig!
Bilden nedan lånad från Printerest.
 
 
Nu ska jag ta en nybakad macka, så där varm direkt från ugnen så smöret och osten smälter och en kopp kaffe.
Kände för att baka idag och bara för att jag kan så bakade jag:) Och bara för att jag kan så tar jag nu fika!
Kram
A
 
Eken%E4sliv

Det gör du rätt i :)
Och visst är det vackert ute nu ändå! Trots att det är lite grått då ;-9
Kram Anna


Kom ihåg mig?