slide show

Att prova något...

...för mig nytt.
 
Gillar att fota, gillar inredning, gillar mode och kläder. Många gillar så här på måndagen:)
Men jag vet inte om jag gillar att stå framför kameran?
 
 
Tycker ju själv att det är roligt att läsa bloggar där bloggerskan finns med på bild och jag blir själv inspirerad av tex klädtips.
Så sagt och gjort igår gjorde jag något nytt...jag provade mina ny hemkomna kläder från Stylelevel och ställde mig även framför kameran.
 
 
Med risk för att du sätte kaffet i vrångstrupen så kommer idag några bilder från gårdagen:)
Om även du gillar kläderna så hittar du dem på Stylelevel ( nop ingen adlink)
 
Har mer och mer hittat "min stil" tycker det är smulan utmanande att hitta rätt, det finns ju mycket som är fint. Men med åldern (hua vilket uttryck) så har jag insett att detta är jag, klassiska kläder, dressade, enkla linjer, inte så mycket mönster och i färgerna, svart, vinrött/plommon, vitt  kanske lite rött och lite marinblått. 
Har gått på många impulsmissar, du vet den där superläckra jumpsuiten som var såååå snygg ( på någon annan) i hysteriska färger! Eller kanske du inte gjort såna misstag? 
 
Nä bäst att fortsätta med dagens arbete, idag blir det jobb vid datorn och en leveranstur.
Kram
A

Kom ihåg mig?