slide show

Snörik....

....start på november minst sagt!
 
USA chocken har så smått lagt sig....livet går vidare.
 
I söndags kom vintern på allvar till min del av Sverige. Då var det skönt att ha inne fix, elda i kaminerna och dricka kaffe medans snön föll mot marken utanför fönstret.
Snön ligger fortfarande kvar och det kommer tom lite mera här hos oss idag.
Tycker nog om detta med snön......jul och adventslängtan gör sig påmind! En som tycker desto mera om snön är vår hund Dexter. Ser du den svarta högen mitt i snön på bilden över? Där trivs han bäst, mitt i snön:)
 
 
Idag kommer jag och maken att åka till Lkpg, han ska på hockey och jag, jag får fördriva tiden... Tips?
Läro ju bli en sväng på IKANO huset men skulle behöva fördriva ytterliggare 1,5 timme då de stänger innan matchen är slut....
Blir sent hem så jag hoppas att den snön som nu faller inte lägger sig och skapar problem till kvällen.
 
Bilderna idag har min kära mor tagit, de är från i tisdags då vintern visade sig från sin bästa sida!
 
Kram
A
Ekenäsliv

Men åååå så vackert!! Vilket vinterlandskap :)
Vill med ha mera snö och så vill jag börja julpynta nuuuu:)
Kraaaam Anna


Kom ihåg mig?