slide show

Sponsrad video - KRAM...

...märkt!
 
Sponserd by Telge Energi
 
Vi har bara varandra sjöng en viss Di Leva och det är så sant!
Att ta hand om varandra, att lyfta och uppmärksamma varandra är tyvärr inte något som är alltid kommer naturligt för alla.
Vi tar så mycket förgivet! Sorligt måste jag säga!
Livet snurrar på allt för fort och det är ibland svårt att hinna med mera än de "bränder" som måste släckas varje dag... 
Måste tillstå att när min kommun gick ut med info om det nya soppsorterings systemet som kommer att införas, och som vi var tvunga att välja abonemang på, så suckade jag och tyckte nog att det är smulan jobbigt!
Men det är klart att detta är viktigt! 
Hur gör din kommun, soppsorterar du? Nya vanor för oss...visst sorterar vi glas, elektronik, plåt och papper men emellanåt så fuskar vi. Jag vet visst är jag hemsk! Det kommer ju inte att gå sen, då är det all in :)
Självklart vill jag att mina barn och barnbarn ska få leva på vår fina planet precis likadant som jag har gjort!
Då måste vi tänka längre.....tänka på miljön, luften, vattnet och varandra.
Det man ger får man igen!
 
Att Telge energi väljer just detta att tänka längre och att tänka på medmänniskorna är något som jag uppskattar.
Genom att välja KRAM märkt el så bidrar var och en av oss till att drömmar slår in!
KRAM märkt el är så mycket mera än grön el. Med KRAM märkt el är du en del i arbetet med och skapa ett bättre klimat för dina medmänniskor både nu och i framtiden.
Smaka på det.....Making dreams come true.
Filmen genomsyras av en glad, bubblig och varm känsla av - INGET är omöjligt!
Tillsammans är vi starka!
Genom att välja KRAM märkt el från Telge energi kan du enkelt göra skillnad genom din elräkning, vilken super bra deal, om du frågar mig!
 
- Sponsrat inlägg -
Kram
A

Kom ihåg mig?