slide show

Våren som...

....kom av sig.
Burr i dag är det riktig höst feeling! Var så otroligt trött i morse att jag var tvungen att gå och lägga mig en liten stund när barnen och mannen åkt. 
Har inte sovit så bra i natt, det har blåst så mycket och det är något som jag tycker är obehagligt, det och åska.
Tur jag har förmånen att gå och lägga mig en stund och inte behöver rusa mot jobbet!
Har även hunnit med en sväng till gymmet, tränade även igår, känns bra att ha kommit igång igen!
 
Innan regnet började igår så hann jag plocka in lite körsbärskvistar, älskar verkligen förmånen av att kunna plocka in naturen:)
Nu mot jobb!
 
 
Kram
A
Ekenäsliv

Låter underbart! Hade med hellre legat kvar än klivit upp 5.20 idag, pju...
Med sovit dåligt... Väderomställninge kanske?
Ha en bra dag!
Kram Anna


Kom ihåg mig?