slide show

Den blomstertid....

....nu kommer, härliga underbara sommartiden är nära!
 
Go kväll kära bloggisar och stort grattis alla fina mammor!
Hoppas din dag har varit fin! 
Här hos oss har det varit en helg fylld med dansaktiviteter. Söta T dansar nämligen och igår var det genrep och idag uppvisning. De är så duktiga, skulle aldrig lyckas hålla ordning på alla steg ;)
 
Misstänker att även du har en tid framför dig fylld med div avslutningar? 
Att jag själv äger min tid gör mig så fylld av lycka och glädje. För vet du jag har bara 24h /dygn jag med men jag väljer själv hur jag fördelar dem. Så visst är det lite mera aktiviteter i kalendern denna period men jag ser till att få plats med mitt jobb "emellan".
 
Nu väntar lite jobb vid datorn men tänker att så fort jag är klar så väntar ett glas rose på mig:) Trevlig fortsättning på söndagen kära ni!
 
 
Kramkram
a

Kom ihåg mig?