slide show

Googlat...

....vilket jag inte skulle göra hade jag lovat mig själv. Men så blev oron/nyfikenheten större och jag googlade!
 
Jag har alltid varit en soldyrkare och tyvärr i min "ungdom" inte solat säkert med solskydd tex.
Kalla mig gärna hypokondriker men nu vill jag kolla upp mina leverfläckar, vill känna mig säker.
Om man nu någonsin kan känna sig säker....
Sista veckan innan "verkligheten" börjar, kommer därför innehålla läkarbesök. Fast jag ser till att fylla upp med fikadater och girl talk också =)
 
Kram
A
Ekenäsliv

Klokt beslut!
Jag är numer väldigt noga med att smörja mig, helst ska jag sitta i burka tycker nog läkaren, men solen gör mig sååååå otroligt avslappnad så jag måste få den dosen. Jag kan inte leva som att allt ät livsfarligt ängre känner jag, även om jag är mer orolig nu för tiden än innan jag var sjuk..
Ta hand om dig!
Kram Anna


Kom ihåg mig?