slide show

Tankar...

....om tiden.
Med risk för att låsta mycket gammal och mossig, men fy hundan vart tar tiden vägen???
Denna sommar känns det som vi har haft en jättelång semester. Men egentligen har jag jobbat hela sommaren tisdagar och torsdagar.
Läste för ett citat av en klok kollega som sa det sa bra:
"Jag jobbar när jag vill inte 48 veckor och ledig 4 då allt ska hända!"
Hur har du det? Trivs du? Vad är viktigt i ditt liv? Har du gjort en inventering i ditt liv?
Vill du ha en förändring? Vad håller dig tillbaka? 
Vad ger ditt liv guldkant? För mig kan det vara så enkelt som en lugn stund med ett glas rött och en bra bok.
 
 
Under lång tid gick jag till en psykoterapeut, och den återkommande frågan där var "Varför". Om du ställer den frågan till dig själv när du väljer en viss väg, så kommer du garanterat att behöva tänka till lite. Prova!
 
Snart blir det Sommar med Ernst och fiiiika för mig och sjuka T.
Ska du se?
Kram
A
Ekenäsliv

Självklart kollar jag :)
Ja, det kan man nog fråga sig många gånger under en livstid....
Kram Anna


Kom ihåg mig?