slide show

Lite.....

.....sovrums förändring tack!
 
Jag har  så mycket saker jag vill förändra men måste spara på energin....
Gillar att ha många bollar i luften, men ibland blir det för många roliga saker så även de tar ut sig mot varandra och jag helt tappar luften.
Kan du känna så ibland? 
 
 
Just nu bygger mannen F:s wic och som jag tidigare skrivit så drar det med sig att vi behöver tapetsera om hallen...
Dock blir jag sugen på att sätta tapet i sovrummet, istället...
 
 
Men vi kan ju inte ha hallen helt ofärdig ....heller!
Så ja, jag får helt enkelt vänta med sovrummet...
 
 
Men lite nya kuddar och nya blommor, blir det nog nu när vi går mot höst!
Kram
A
Ekenäsliv

Jaaaa, känner precis igen det. Vi har haft en fullspäckad augusti och till helgen ska jag bort igen... Massa roligheter, men nu börjar det ta ut sin rätt, för jag bara måste ha lugn o ro emellanåt...
Å jag vill med göra om vårt sovrum... Du skulle se vårt, hu alltså...
Men en sak i taget...
Kram Anna


Kom ihåg mig?