slide show

Lite....

....närmare ett färdigt reslutat.
Men än en bit kvar i köket. Visar köket från andra hållet så länge....
Ännu en hektisk vecka, som förra fredagen skulle ha inneburit kontorstid heeela veckan. Blev till en resa tor till Kristianstad, tor till Göteborg och tor Eskilstuna. 
Livet som säljare i ett nötskal! Måste ha varit trött i fredags em dock för jag gjorde en urdum, dum utkörning (heter det så?) i Vimmerby. Det var på håret att jag inte krockade med en från höger och en från vänster.
Var shaky många timmar efteråt. 
Idag när jag så skulle till stan och fixa naglarna så var det inte helt bekvämt att sätta mig bakom ratten....Men det gick bra, puh!
Såååå tacksam för min räddande ängel och alla jag har runt om mig!!!
Imorgon bär det av till Kalmar för lite jobb =)
Ser framemot det, back to my old life liksom.
 
 
Kram
A

Kom ihåg mig?