slide show

Dagens...

....promenad, ingen outfit här inte *ler*
 
Ännu en härlig hösdag som innehållit allt från att  vara mammasupporter på stjärnonas sista (för säsongens) fotbollsmatch, "flytta lite krukor", lång härlig skogspromenad och avslutat med middag med min älskade familj.
Det kan ju knappast bli bättre =)
 
Kommande vecka ser ut att bli en kontorsvecka. Vilket passar utmärkt efter en vecka i bilen så behöver jag fylla kalendern framåt och samla ihop "trådarna" från veckans besök.
Tänker att jag tom kan hinna med att ta upp min lunch träning igen.
Har varit urusel på att träna nu en tid. Straffar sig omedelbart genom att ge mig värk i höfterna. 
Min överröliga höfter måste "underhållas" med träning för att inte ge smärta. Inget ålderstecken hoppas jag....
Så ny vecka here I come!
Nästan ensam på min promenad....förutom dessa skönigar!
 
 
 
Kram
A

Kom ihåg mig?