slide show

En bra dag...

....har jag haft idag. Kändes redan imorse när jag vaknade att idag är en bra dag. 
Trots div olyckor från vår nya håriga vän som skett under natten...
Trycket i bröstet var mindre, den förlamande tröttheten mindre och i huvudet susade inte en bisvärm. Så redan där så blev det en bra dag =)
Efter frukost och lite allmänt plock så åkte mamma, jag och mina girls på en lite utflykt. Såååå himla skönt att inte ha några måsten eller någon hund som behövde rastas eller hållas koll på. 
Ja, jag har ett behov av frihet! Samtidigt som har ett enormt kontrollbehov....Ingen bra kombo kan jag intyga!
Hur som helst så har denna tvärtokiga vecka fått tankar att klarna, fått mig att inse att förändringar kan vara smärtsamma men samtidigt vara nyttiga. Ibland måste modet vara starkare än förnuftet!
Kryptiskt men så fort de sista pusselbitarna är på plats så delger jag er !
Snart blir det Ernst, som jag längtat har missat de 2 senaste avsnitten....
 
 
Kram
A

Kom ihåg mig?